Hjelp og støtte fra Geberit

«Møte opp og hjelp» i stedet for «lever og glem» 

En salgsrepresentant fra Geberit gir råd til rørleggere på byggeplassen

Enten direkte på byggeplassen, over telefon eller online, gir Geberit verdifull støtte til handels- og håndverkskunder når de er på jobb.

Dette er fordi vi hos Geberit legger stor vekt på hele livssyklusen av produktene våre. Rettidig produkttilgjengelighet og effektive installasjonsprosesser samt langsiktig pålitelighet er alle viktige komponenter for å sikre bærekraftig suksess for ethvert byggeprosjekt.

Omfattende støtte

Den kundesentrerte tilnærmingen vår har alltid vært dypt forankret i selskapets kultur. Faktisk er Geberits suksess bygget på den urokkelige tilliten kundene våre fortsetter å ha til oss. For oss er suksessen til kundene viktigere enn kortsiktige salgstall,

som er grunnen til at Geberit tilbyr kundene sine et omfattende spekter av tjenester og støtte for å bistå i bygge- og driftsfasene av det daglige arbeidet deres.

Bare en telefonsamtale unna 

Vårt kundeserviceteam gir råd til rørleggere og kunder

Hvis du finner ut at installasjonen på stedet ikke helt går etter planen, er de tekniske rådgiverne våre alltid tilgjengelig for å hjelpe deg via telefon.
De dyktige personene på kudneservice kjenner Geberit produkter ut og inn, og kan derfor gi deg løsninger på praktisk talt alle problemer du måtte ha – uansett hvor gamle produktene dine er. Våre medarbeidere kan ta en titt på hvert produkt du har på stedet for å løse problemet over telefon.

I tillegg har alle reservedelene til innbyggingssisterne en reservedelstilgjengelighet på 50 år, og de andre produktene har garantier på minst 25 år. Denne utmerkede tilgjengeligheten av reservedeler er bare en av de mange tjenestene vi tilbyr for å hjelpe deg.

Teknisk feltservice 

Geberits salgsrepresentant kontrollerer at installasjonen er riktig.

Hvis du har spørsmål , har vi svarene.

Selv som rørlegger kan du av og til oppleve at du trenger hjelp med et prosjekt eller svar på tekniske spørsmål om produktene våre. Det tekniske feltserviceteamet vårt har masse kunnskap om de tekniske og strukturelle aspektene ved rørleggeryrket, i tillegg til å være godt kjent med ulike lokale forskrifter. Teammedlemmene våre er ofte selv høyt kvalifiserte rørleggereksperter og derfor godt kjent med utfordringene og kravene på byggeplasser.

Siden hver byggeplass er forskjellig, prioriterer Geberit-rådgivere service på stedet. Dette gjør at de kan jobbe sammen med kundene for å analysere situasjonen og gi råd om løsninger. På denne måten kan Geberit sørge for at problemene behandles hensiktsmessig og med langsiktig effekt.

Verktøy og apper for profesjonelle 

Geberits ekspertise er alltid bare et trykk unna med Geberit Pro-appen.

Hvis vårt tekniske team ikke er direkte tilgjengelig, tilbyr vi også en rekke andre ressurser når du trenger hjelp, inkludert online støtteverktøy, apper, telefonsupport og kundeservice.

Disse gir interaktiv støtte for installasjon, vedlikehold og service av sanitærsystemer og installasjoner.

Se våre digitale verktøy

Oppdag lignende innhold